}

Friday, July 15, 2011

Geramnya...

Baru aje terima e-mail dari customer dok complain aku.. isk… isk… tak patut betul dia tulis mcm tu. Macam ler dia aje yg buat keja. Yang aku dok kat sini goyang kaki ker. Biasa mmg aku tak reply pun e-mail dia. Malas nk layan org yang rasa diri dia bagus sgt. Nama pun customer. Bila bos aku baca e-mail tu dia ckp. Knp dia complain mcm tu. Tau buat keja ke tak. Tahu complain aje. Cepat2 replay dia punya e-mail. Aku ckp dengan bos aku “U ler reply” dgn muka yang b’salah dia megajor aku mcm ner nak reply e-mail tu. Bukan salah aku pun. Aku dh bg schedule tapi prod. tk buat2 gak order tu.. Dah re-send schedule, lepas tu bagi amaran pun wat tak tahu jer. Jadi wat per nak reply e-mail customer tu.. arg….. arg…. Dush2 kat mana2 pun boleh.

Geramnya aku… sudah ler aku ni malas nak buat karangan panjang2 dlm Bhs Eng. Last2 bos aku tlg reply kan guna e-mail aku. Kekekekekk…. Cian dia.. Good job my bos.

Moral of story. Siapa suh buat hal dgn aku.. kena sebiji ^^ lepas ni aku dah e-mail kat semua dept. jgn wat tak tahu aje. Aku nya tak tahu tk der sape nak ambik kisah. Jadi aku pun boleh wat tak tahu jgk btol tak. Dah ade pc sorang satu, siap line internet guna ler sebaik mungkin. Jgn dok main game aje.. aku tak main game tapi selalu search ttg KIM HYUN JOONG. Smile …. :)

No comments:

Post a Comment