}

Saturday, September 29, 2018

Selamat datang 😍😍😍

Annyeonghaseyo (μ•ˆλ…•ν•˜μ„Έμš”) 

lama nya tak bercerita di blog. Waktu sekarang mesti ramai kawan² yang sibuk urusan kan hal anak² keluarga dll

Me, tak ada apa yang membahagiankan. Kecuali diri sendiri yg mengatakan "AKU HAPPY" buat apa nak susahkan diri. Nak fikir hal orang lain kan. Sebab kehidupan kita semua berbeza. Ko jangan lah kata yg ko paham akan perasaan kawan² .. Tipu ajer lah semua tu.

Dalam hidup aku tak pernah ada istilah BFF. Sebab semua kawan tetap kawan. Aku sendiri dan terus sendiri. Sampai hari ini πŸ˜…πŸ˜… sedih betul org mcm ni. Bila hujung minggu duduk rumah layan drama korea dr satu episode ke episode yg lain dan tunggu hubby balik kerja.

Kawan² di FB, whatsapp status mcm² update.. Kisah anak, suami, putus cinta, emosi tak tentu pasal. Semuanya di luahkan.. Aku hanya baca dan baca status diaorg.. Kdg² mcm nak reply bg nasihat, walaupun aku bukanlah yg baik². Wahai kawan² semua cukup² lah tu. Tak perlu semua benda nak diceritakan.. Tapi bila dah panjang berjela aku menulis.. Aku akan delete, sbb aku tak nak ada yg terluka. Walaupun banyak kali aku rasa terluka dgn kata² mereka.

Since Jan ~ Sep'18 terlalu banyak yg aku lalui. Sedih, gembira, ketawa, kadang² tahan sebak sesorang. Tahan perasan marah, cemburu, iri hati dan macam².. Kalau nak bercerita boleh jadi drama korea bersiri. 

Biarlah aku pendam di blog ni. 

"LIFE IS BETTER WHEN YOUR'E LAUGHING"

marilah kita gelak berjemaah. Ketawalah seolah² esok ko dah tak boleh ketawa.

Assalamualaikum semua..
Sayangilah diri anda 

Mini Love
TeruTeruBozu
With Love

No comments:

Post a Comment