}

Sunday, May 12, 2013

Novel Sebenarnya Saya Isteri Dia...






As,salam...

Mood hari ni happy giler... nasib giler tak happy. I dh dapat habiskan baca novel SSID. tu yg happy giler. sampai hubby tanya cepat nya dh habis baca.. knp tak makan aje novel tu (T_T)

tak pandai nak buat kesimpulan tentang novel ni. yg aku cuma bayangkan watak Firash tu izzue islam n Syafa Aqira tu Tiz. so mmg senyum2 kambing la aku time baca novel..

banyak sangat pengajaran yg boleh dijadikan sumber berguna bila baca novel ni bukan kesoronokkan sahaja semata-mata... sebenarnya ikatan perkahwinan ni tak boleh diambil ringan. walau  pergi jauh mana sekali pun isteri tetap disisi suami.

Terima kasih byk2 nor bagi akak pinjam novel ni.

Sebenarnya aku malas nak ceta panjang kat FB, bukan apa ti ada aje komen yg bukan2. baca novel pun salah. itu tak boleh. ini tak boleh. jadi aku lebih suka post kat blog. padahal FB tu akaun aku sendiri hehheh.... takpelah suka hati diorg ler nak kata apa pun..


Me,
TeruTeruBozu's

No comments:

Post a Comment