}

Saturday, May 11, 2013

Disebalik Sebenarnya Saya Isteri Dia...

Tak bosan2 nampaknya aku tengok drama ni. hari ni aku dok tengok dari episode 1 hingga 5 dok ulang sampai la mlm ni dah kul 12.13pg.. uiks.... dah pagi rupanya. En. Hubby bz layan movie kat TV5. yang aku bz layan drama SSID kat --> http://www.flm2u.com/2013/04/sebenarnya-saya-isteri-dia.html

suka sangat tengok izzue islam n tiz. comel sangat diorg ni. rasanya kali ni dh keberapa ku tulis yg diaorg ni comel.. aku dh jatuh cinta dengan drama SSID. tadi keluar kejap pi kedai buku kat HARRIS jusco tebrau. novel ni dah habis. terkilan yg amat sangat. sebenarnya hobi membaca novel aku dah kuburkan sekian lamanya. sebab bz layan drama korea. tapi bila drama ni mula ditayangkan aku tak sabar2 nak beli novel dia. sebab nak tahu kesudahan nya mcm ner. dah ler 2minggu tak ada, sibuk dgn mandat. menyampah btol dibuatnya... tapi tak apa ada kawan yang baik hati n sudi bagi pinjam novel dia kat aku.. jadi esok boleh ler pi umah dia ambik.. thanks nor..

" Firash pakai seluar senting, trend seluar ni popular kat korea. tapi dh lama kot tak silap aku. cuma kat m'sia aje baru nak start.. kdg2 tengok mcm kelakar pun ada juga.. tapi dlm drama ni firash mmg mcm budak tak habis belajar, sempoi giler. Syafa plak control ayu aje."

Dialong petikan dari episod 4 :

Firash : Eh ko tak ada baju lain nak pakai
Syafa : Haaa apa dia
Firash : ko tak ada baju lain ke nak pakai pekak
Syafa : ha.. apa yg tak kena nya
Firash : mmg tak kena la, eh lain kali kalau nak keluarkan dengan aku pakailah baju colour2 skit. ni apa ni hitam berkepok tu baju gelap. dh mcm ghotic aku tengok.
Syafa : Eh salah ker.. eh atlish tutup aurat tau tak. nak ghotic2 ingat aku tak tau ke. tak kan nak pakai baju warna pink pulak. mmg tak ler. dari dia tu rambut terpacak2 berangan mcm kpop. tinggi tak tinggi sangat, kecik aje aku tengok ko ni...

Kelakarkan kan dialong ni...

Sebanrnya nak tukar wall gmbar edward cullen dgn SSID tapi...

Me,
TeruTeruBozu's

No comments:

Post a Comment