}

Monday, November 26, 2012

Twilight Saga Fever – Contest by Izzie Zin

salam,

aku ada masuk peraduan --> Twilight Saga Fever – Contest by Izzie Zin, jawapan aku dh submit atas bantuan google. harap2 betul ler jawapan tu. n hadiahnya poster dan novel TWILIGHT. doakan saya dapat yer poster n novel TWILIGHT ni... mmg nak sangat novel tu.

sokalan yang aku kena jawap :

1.Sudah sedia maklum bahawasanya Edward Cullen memandu Volvo. Dengan kekachakkannya itu, ditambah pula dengan kereta yang meluncur laju, mampu membuatkan mana-mana mata yang memandang turut jatuh rahang. Berikan nombor plat kereta Edward Cullen tersebut.


2.Robert Pattinson dikatakan punya pertalian darah yang jauh dengan keturunanan yang cukup terkenal dengan sebuah mitos pada zaman dahulu. Siapakah yang dimaksudkan?

3.Bakatnya bukan sahaja dalam lakonan tetapi juga dalam muzik. Robert Pattinson menulis sendiri beberapa lagu dalam filem Twilight. Namakan alat muzik yang boleh beliau mainkan.

4.Dalam filem Twilight, Bella memesan Mushroom ravioli dan soda manakala Edward tidak memesan apa-apa, hanya menemankan Bella menjamu selera. Namakan tajuk lagu dan penyanyi yang menjadi lagu latar sewaktu mereka di restoran itu.

5.Soalan bonus: Impress me

Me,
TeruTeruBozu..


No comments:

Post a Comment