}

Tuesday, November 6, 2012

Sabun Vitamin A,C & E



Untuk pengetahuan semua, SABUN VITAMIN A,C,E yang kini hangat dipasaran telah memdapat kelulusan dari Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan (National Pharmaceutical Control Bureau) dengan No kelulusan : NOT121006159K . . .
Kini anda boleh guna Sabun Vitamin A,C,E tanpa was-was. Dijamin keberkesanannya.


Salam,

Aku baru aje beli sabun ni kat  FB (Sabun Vitamin A,C & E ) kalau mengikut dari apa yang di post kan kat FB mmg banyak perubahan pada kulit muka. bagi yang pernah gunakan sabun ni. tapi aku tak pasti ler, yg kulit muka aku ni sesuai ke tidak dengan sabun Vitamin. sebelum ni aku ada pakai sabun beras tapi mcm kurang keberkesanannya. harap2 kali ni "OK" la yer. nak kata muka aku ni berjerawat tu, tak adalah lah sangat. cuba ada jerawat pasir n dia halus2 aje. selain tu ada jeragat kat PP....

" ini adalah salah seorg pengguna Sabun Vitamin. banyak kan perubahan pada muka dia"

--Kelebihan Sabun Vitamin ACE--


Berkesan untuk menghilangkan:

-Jerawat
-Parut
-Pigmentasi
-Stretch Marks
-Blackhead/Whitehead
-Mengurangkan kedut serta menegangkan
-Mencerahkan kulit yang kusam/gelap
-Menyama-ratakan tona kulit
-Menghilangkan hitam di bahagian ketiak dan peha
-Menghilangkan minyak berlebihan
-Wajah lebih putih berseri
-Kulit lebih licin
-Memudarkan jeragat



4 comments:

  1. Replies
    1. w'salam...
      wat masa ni sy pakai nmpknya ok. tapi kesan jeragat msh nmpk. cuma permukaan muka nmpk licin. sy ambik juga rumpai laut.

      Delete
  2. kalau berhenti guna sabun ney, ada efek x?

    ReplyDelete
  3. sekarang saya dah tak guna sabun. saya guna produk Tabita..

    ReplyDelete