}

Tuesday, November 27, 2012

Aku

Pelik ke aku ni ?????


Entah aku rasa macam biasa aje. Mcm manusia yang lain juga. Ada tangan, kaki, muka, badan yang cukup sifatnya. Aku dari sek memang tak pandai buat karangan. Baik dlm BM atau pun Eng. Aku suka google blog orang, sambil tu suka baca apa2 yang menyeronokkan hati ku yg lara heheheheh… aku teringin nak jadi seorg penulis yang BAGUS atau yang HEBAT bukan untuk bermegah2 atau kepentingan diri. Tapi hanya untuk memberi inspirasi kepada yang memerlukan.

Aku suka sangat menonton drama + movie = korea, jepun, holiwood, Hindustan mcm2 la. Asalkan jalan ceritanya tidak membuatkan aku sakit kepala. Kalau cerita hantu atau perang confirm aku tak layan. Buat sakit otak aje. Tapi cerita yang aku paling suka ialah fantasi atau lebih nak paham tak berpijak dibumi yang nyata. Aku selalu berangan-angan nak masuk dalam dunia fantasi ni… boleh ke ? Tanya ler nak makcik sebelah umah tu…

Aku tahu ada sebahagian yang tak suka cerita mcm ni. sebab mana boleh jadi mcm tu… mcm ni… begitu…. Begini… kalau dapat jadi snow white mesti seronok kan… tak pun ikan duyung ker. Si pari2 yang comel lagi cute… tak pun jadi kekasih Edward Cullen. Hebatnya aku ni.

Dunia aku penuh dengan fantasi [aku tak suruh org suka apa yg aku buat ni]. Tapi masih ditahap yang boleh dikawal oleh akal yang waras. aku masih tetep berpegang teguh pada batas2 kehidupan. Setiap yang aku tengok itu lah yang akan aku post kat blog ni.

Kalau aku suka kan sesuatu biasanya aku akan cari sampai ke akar umbi. Tak kisahlah bersusah payah mcm mana pun. Asalkan aku puas hati. Demam TWILIGHT SAGA masih segar dalam ingatan aku buat masa ni. sampai termimpi2 dibuatnya… itu la aku…* seyum sampai ke telinga *

Bos aku cuti. Akan masuk keja esok n next week 5/12/12 aku pi holiday ke sabah with my family [ emak + ayah + adik lelaki + hubby + aku + cik ati + cik zarin + shahera gedik ] selama 5 hari. * ketuk jari kat meja*

Akhir kata dari aku Cik TeruTeruBozu buat semua. Mcm ler yang ramai sangat singgah ke blog aku ni. perasan aje makci sorang ni * buat muka seposen * buatlah sesuatu yang kita suka walaupun hanya sekecil-kecil kuman. sebab bila ianya terlaksana kita akan lebih hargai saat2 itu ia mampu memberi sesuatu yang istimewa dalam jiwa dan sanubari…. Entah apa2 aje ler aku ni…

No comments:

Post a Comment